Γεννήθηκε και ζει στο Μαρούσι. Ολοκλήρωσε τις βασικές της σπουδές στην Ψυχολογία στη Μεγάλη Βρετανία, στο Πανεπιστήμιο του Essex (1995-1998). Στο ίδιο Πανεπιστήμιο πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές (1998-2002) με υποτροφία, όπου της απονεμήθηκε ο τίτλος του διδάκτορα. Το διδακτορικό της διερευνούσε τους παράγοντες που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο Βρετανοί και Έλληνες επεξεργάζονται τα ουσιαστικά και τα ρήματα.

Εκπαιδεύτηκε στη διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών, αποκτώντας επάρκεια για τη χορήγηση, βαθμολόγηση και ψυχοπαιδαγωγική ερμηνεία διαγνωστικών εργαλείων, όπως: Αθηνά τεστ, Ελληνικό WISC-III, Α-ΤΕΣΤ και ΜέταΦΩΝ τεστ. Συγχρόνως, παρακολούθησε εκπαιδευτικά σεμινάρια και συμμετείχε σε ομάδες εποπτείας για τη δυσλεξία και τους τρόπους αντιμετώπισής της (π.χ. μέθοδος Μαυρομμάτη, κ.ά.). Από το 2009 έως σήμερα ειδικεύεται στο Πρόγραμμα Ειδίκευσης της Συστημικής Θεραπείας στο Εργαστήριο Διερεύνησης Ανθρώπινων Σχέσεων.

Από το 2004 έως το 2009 εργάστηκε στο Συμβουλευτικό-Θεραπευτικό Κέντρο Ημέρας «Άνοδος», της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας «Άνοδος», ως ψυχολόγος και, τα τρία τελευταία χρόνια, ως επιστημονική υπεύθυνη. Στα πλαίσια αυτά  πραγματοποιούσε ατομικές και ομαδικές συνεδρίες ψυχοεκπαίδευσης σε άτομα με ψυχιατρικές διαταραχές και τις οικογένειες τους, συντόνιζε και οργάνωνε κοινωνικο-θεραπευτικά προγράμματα καθώς και δράσεις για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της κοινότητας σε θέματα ψυχικής υγείας. Επίσης, παρείχε εποπτεία σε φοιτητές που πραγματοποιούσαν την πρακτική τους άσκηση στο κλινικό πλαίσιο της δομής.

Από το 2006 άρχισε να εργάζεται σε ιδιωτικά και δημοτικά κέντρα (Δρυμπέτειο Κέντρο Προαγωγής Υγείας-Δήμος Ν. Ερυθραίας) πραγματοποιώντας συνεδρίες συμβουλευτικής με γονείς καθώς και προγράμματα αποκατάστασης με παιδιά, τα οποία παρουσίαζαν μαθησιακές δυσκολίες. Έχει πραγματοποιήσει ομιλίες και σεμινάρια σε νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία.

Με την «Εκ των Ένδον- Χώρος συμβουλευτικής και ψυχοθερσπείας» συνεργάζεται από το 2008, κυρίως, στο τομέα της διάγνωσης και αποκατάστασης μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών σε παιδιά και τη συμβουλευτική γονέων.

Δημοσιεύσεις

Bogka, N., Masterson, J., Druks, J., Fragkioudaki, M., Chatziprokopiou, E-S. & Economou, K. (2003). Object and action picture naming in English and Greek. European Journal of Cognitive Psychology, 15, 371-403